Siedziba
Siedziba
LIVE Sp. z o.o.
ul. Piastowska 67
80-363 Gdańsk
NIP:584 273 24 27
tel. 58 522 96 06
e-mail: live@live.com.pl
MATA TOUR to dziesięć koncertów w dziesięciu różnych miastach. Znakiem rozpoznawczym cyklu występów Młodego Matczaka są zdecydowanie nieoczywiste miejsca i wyjątkowa oprawa audiowizualna. Byliśmy świadkami powtórnych narodzin znanego rapera.
Lokalizacje: 10 polskich miast
Target: Fani muzyki
Zakres odpowiedzialności: Współproducent i organizator
MATA TOUR to dziesięć koncertów w dziesięciu różnych miastach. Znakiem rozpoznawczym cyklu występów Młodego Matczaka są zdecydowanie nieoczywiste miejsca i wyjątkowa oprawa audiowizualna. Byliśmy świadkami powtórnych narodzin znanego rapera.
Lokalizacje: 10 polskich miast
Target: Fani muzyki
Zakres odpowiedzialności: Współproducent i organizator
MATA TOUR to dziesięć koncertów w dziesięciu różnych miastach. Znakiem rozpoznawczym cyklu występów Młodego Matczaka są zdecydowanie nieoczywiste miejsca i wyjątkowa oprawa audiowizualna. Byliśmy świadkami powtórnych narodzin znanego rapera.
Lokalizacje: 10 polskich miast
Target: Fani muzyki
Zakres odpowiedzialności: Współproducent i organizator
MATA TOUR to dziesięć koncertów w dziesięciu różnych miastach. Znakiem rozpoznawczym cyklu występów Młodego Matczaka są zdecydowanie nieoczywiste miejsca i wyjątkowa oprawa audiowizualna. Byliśmy świadkami powtórnych narodzin znanego rapera.
Lokalizacje: 10 polskich miast
Target: Fani muzyki
Zakres odpowiedzialności: Współproducent i organizator
W tym roku odbyła się 13. edycja największej w Polsce trasy festiwalowej Żywiec Męskie Granie. Zagraliśmy w sumie 16 razy w 8 miastach.
To była największa edycja do tej pory. Podwoiliśmy ilość uczestników o 2 razy względem roku 2019, czyli ostatniej przedpandemicznej edycji, a w sumie na wszystkich koncertach było 160 000 uczestników!
W tym roku odbyła się 13. edycja największej w Polsce trasy festiwalowej Żywiec Męskie Granie. Zagraliśmy w sumie 16 razy w 8 miastach.
To była największa edycja do tej pory. Podwoiliśmy ilość uczestników o 2 razy względem roku 2019, czyli ostatniej przedpandemicznej edycji, a w sumie na wszystkich koncertach było 160 000 uczestników!
W tym roku odbyła się 13. edycja największej w Polsce trasy festiwalowej Żywiec Męskie Granie. Zagraliśmy w sumie 16 razy w 8 miastach.
To była największa edycja do tej pory. Podwoiliśmy ilość uczestników o 2 razy względem roku 2019, czyli ostatniej przedpandemicznej edycji, a w sumie na wszystkich koncertach było 160 000 uczestników!
W tym roku odbyła się 13. edycja największej w Polsce trasy festiwalowej Żywiec Męskie Granie. Zagraliśmy w sumie 16 razy w 8 miastach.
To była największa edycja do tej pory. Podwoiliśmy ilość uczestników o 2 razy względem roku 2019, czyli ostatniej przedpandemicznej edycji, a w sumie na wszystkich koncertach było 160 000 uczestników!
Energa Basket Cup to największy w Polsce turniej koszykówki dla uczniów szkół podstawowych: 10 miesięcy rozgrywek, ponad 6000 szkół, 80 000 uczestników i wieki finał na Ergo Arenie. Gośćmi specjalnymi tegorocznej edycji byli m.in. Jerel Blassingame, piłkarze Lechii Gdańsk – Flavio i Marco Paixao oraz Energa Sailing Team Poland.
Lokalizacja: 16 finałów wojewódzkich i finał krajowy w Gdańsku
Target: Uczniowie szkół podstawowych
Zakres odpowiedzialności: Główny producent 16 finałów wojewódzkich oraz finału krajowego
Energa Basket Cup to największy w Polsce turniej koszykówki dla uczniów szkół podstawowych: 10 miesięcy rozgrywek, ponad 6000 szkół, 80 000 uczestników i wieki finał na Ergo Arenie. Gośćmi specjalnymi tegorocznej edycji byli m.in. Jerel Blassingame, piłkarze Lechii Gdańsk – Flavio i Marco Paixao oraz Energa Sailing Team Poland.
Lokalizacja: 16 finałów wojewódzkich i finał krajowy w Gdańsku
Target: Uczniowie szkół podstawowych
Zakres odpowiedzialności: Główny producent 16 finałów wojewódzkich oraz finału krajowego
Energa Basket Cup to największy w Polsce turniej koszykówki dla uczniów szkół podstawowych: 10 miesięcy rozgrywek, ponad 6000 szkół, 80 000 uczestników i wieki finał na Ergo Arenie. Gośćmi specjalnymi tegorocznej edycji byli m.in. Jerel Blassingame, piłkarze Lechii Gdańsk – Flavio i Marco Paixao oraz Energa Sailing Team Poland.
Lokalizacja: 16 finałów wojewódzkich i finał krajowy w Gdańsku
Target: Uczniowie szkół podstawowych
Zakres odpowiedzialności: Główny producent 16 finałów wojewódzkich oraz finału krajowego
Energa Basket Cup to największy w Polsce turniej koszykówki dla uczniów szkół podstawowych: 10 miesięcy rozgrywek, ponad 6000 szkół, 80 000 uczestników i wieki finał na Ergo Arenie. Gośćmi specjalnymi tegorocznej edycji byli m.in. Jerel Blassingame, piłkarze Lechii Gdańsk – Flavio i Marco Paixao oraz Energa Sailing Team Poland.
Lokalizacja: 16 finałów wojewódzkich i finał krajowy w Gdańsku
Target: Uczniowie szkół podstawowych
Zakres odpowiedzialności: Główny producent 16 finałów wojewódzkich oraz finału krajowego
Roadshow dla Radia TOK FM w ramach akcji „Usłysz swojego posła”, którą zorganizowano w kontekście wyborów parlamentarnych 2015. Punktem centralnym akcji była mini replika Sejmu RP, do której zapraszano mieszkańców odwiedzanych miast. „Sejm Radia TOK FM” umożliwił obywatelom podzielenie się swoimi poglądami na sejmowej mównicy oraz głosowanie nad projektami ustaw w mobilnej aplikacji, której wyniki ogłaszano na antenie stacji.
Lokalizacje: Białystok, Częstochowa, Gdańsk, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław
Uczestnicy: 3,5 tys. osób, które odwiedziły sejm Radia TOK FM
Zakres odpowiedzialności: Organizator i producent trasy
Roadshow dla Radia TOK FM w ramach akcji „Usłysz swojego posła”, którą zorganizowano w kontekście wyborów parlamentarnych 2015. Punktem centralnym akcji była mini replika Sejmu RP, do której zapraszano mieszkańców odwiedzanych miast. „Sejm Radia TOK FM” umożliwił obywatelom podzielenie się swoimi poglądami na sejmowej mównicy oraz głosowanie nad projektami ustaw w mobilnej aplikacji, której wyniki ogłaszano na antenie stacji.
Lokalizacje: Białystok, Częstochowa, Gdańsk, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław
Uczestnicy: 3,5 tys. osób, które odwiedziły sejm Radia TOK FM
Zakres odpowiedzialności: Organizator i producent trasy
Roadshow dla Radia TOK FM w ramach akcji „Usłysz swojego posła”, którą zorganizowano w kontekście wyborów parlamentarnych 2015. Punktem centralnym akcji była mini replika Sejmu RP, do której zapraszano mieszkańców odwiedzanych miast. „Sejm Radia TOK FM” umożliwił obywatelom podzielenie się swoimi poglądami na sejmowej mównicy oraz głosowanie nad projektami ustaw w mobilnej aplikacji, której wyniki ogłaszano na antenie stacji.
Lokalizacje: Białystok, Częstochowa, Gdańsk, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław
Uczestnicy: 3,5 tys. osób, które odwiedziły sejm Radia TOK FM
Zakres odpowiedzialności: Organizator i producent trasy
Roadshow dla Radia TOK FM w ramach akcji „Usłysz swojego posła”, którą zorganizowano w kontekście wyborów parlamentarnych 2015. Punktem centralnym akcji była mini replika Sejmu RP, do której zapraszano mieszkańców odwiedzanych miast. „Sejm Radia TOK FM” umożliwił obywatelom podzielenie się swoimi poglądami na sejmowej mównicy oraz głosowanie nad projektami ustaw w mobilnej aplikacji, której wyniki ogłaszano na antenie stacji.
Lokalizacje: Białystok, Częstochowa, Gdańsk, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław
Uczestnicy: 3,5 tys. osób, które odwiedziły sejm Radia TOK FM
Zakres odpowiedzialności: Organizator i producent trasy
Sześć edycji kultowej już trasy koncertowej Męskie Granie. Idea projektu opiera się na zderzeniach osobowości, stylów i pokoleń muzyków, w połączeniu z elementami sztuk wizualnych. Do tej pory na wszystkich 36 przystankach Męskiego Grania wystąpiło 160 artystów.
Lokalizacje: Chorzów, Gdańsk, Kraków, Katowice, Lublin, Poznań, Warszawa, Wrocław, Żywiec
Widzowie: 160 tysięcy fanów na wszystkich koncertach (impreza biletowana)
Zakres odpowiedzialności: Współtwórca i główny producent
Sześć edycji kultowej już trasy koncertowej Męskie Granie. Idea projektu opiera się na zderzeniach osobowości, stylów i pokoleń muzyków, w połączeniu z elementami sztuk wizualnych. Do tej pory na wszystkich 36 przystankach Męskiego Grania wystąpiło 160 artystów.
Lokalizacje: Chorzów, Gdańsk, Kraków, Katowice, Lublin, Poznań, Warszawa, Wrocław, Żywiec
Widzowie: 160 tysięcy fanów na wszystkich koncertach (impreza biletowana)
Zakres odpowiedzialności: Współtwórca i główny producent
Sześć edycji kultowej już trasy koncertowej Męskie Granie. Idea projektu opiera się na zderzeniach osobowości, stylów i pokoleń muzyków, w połączeniu z elementami sztuk wizualnych. Do tej pory na wszystkich 36 przystankach Męskiego Grania wystąpiło 160 artystów.
Lokalizacje: Chorzów, Gdańsk, Kraków, Katowice, Lublin, Poznań, Warszawa, Wrocław, Żywiec
Widzowie: 160 tysięcy fanów na wszystkich koncertach (impreza biletowana)
Zakres odpowiedzialności: Współtwórca i główny producent
Sześć edycji kultowej już trasy koncertowej Męskie Granie. Idea projektu opiera się na zderzeniach osobowości, stylów i pokoleń muzyków, w połączeniu z elementami sztuk wizualnych. Do tej pory na wszystkich 36 przystankach Męskiego Grania wystąpiło 160 artystów.
Lokalizacje: Chorzów, Gdańsk, Kraków, Katowice, Lublin, Poznań, Warszawa, Wrocław, Żywiec
Widzowie: 160 tysięcy fanów na wszystkich koncertach (impreza biletowana)
Zakres odpowiedzialności: Współtwórca i główny producent
LIVE Sp. z o.o.
ul. Piastowska 67
80-363 Gdańsk
NIP:584 273 24 27
tel. 58 522 96 06
e-mail: live@live.com.pl